Vappu Pimiä näpäyttää arvostelijoitaan työnteosta

Vappu muun muassa kuvailee influencerien olevan ”yhden hengen mainostoimistoja”.
Juontaja Vappu Pimiä on tunnettu lukemattomista eri ohjelmista, mutta myös rempseän suorasukaisesta tyylistään sosiaalisessa mediassa.
Arkistovideo: Vappu biletti antaumuksella uutenavuotena Tahkolla.
Lähes aina pirteä Vappu ottaa usein reippaasti kantaa asioihin kuin asioihin.
Perjantaina Vappu otti Instagramin stooreissaan esiin työnteon, josta kertoo välillä saaneensa arvostelua.
– Välillä tulee sellaista, että: ”ethän sä mitään oikeeta työtä ees tee”, Vappu aloittaa.
"Kannattaa kokeilla, että miltä se tuntuu"
Vappu tietää erityisesti vaikuttajien eli influencerien saavan paljon kuraa keskustelupalstoilla, joissa vähätellään heidän työtään tai jopa mitätöidään sen olevan työtä.
– Tosi jännä, että kuka määrittää sen, että mitä oikea työ on, Vappu pohtii retorisesti.
– Mä aina sanon, että kannattaa kokeilla, että miltä se tuntuu.
Hän ottaa erimerkin siitä, kuinka paljon häntä meikataan eri ohjelmien yhteydessä.
– Sähän vaan istut siellä meikkituoleissa, Vappu kertoo kuulleensa useasti.
– Mä oon 24 vuotta ollut tällä, mä oon istunut 24 vuotta niissä meikkituoleissa. Se on mulle työtä.

Ilo kaikonnut muun muassa kynsistä
Vuodet ovat saaneet aikaan sen, ettei laittautuminen ammattilaisen käsissä tuo mitä ilmeisemmin enää tietynlaista riemua Vapulle.
– Mulle kampaajalla käynti ei ole millään tavalla sellaista itsensä hemmottelua.
Sama koskee hänen tapauksessaan myös kynsiä.
Vappu uskoo, että monet, joilla on rakennekynnet samaistuvat häneen, kun juuri esimerkiksi rakennekynsien laittamisesta ja hoitamisesta tulee säännöllistä.

"En ole ikänä kuullut, että sanois!"
Hemmottelu ja nautinto ovat siis asioista kadonneet.
– Hemmottelua on mulle se, että mä menen vartalohoitoon makaamaan, Vappu kertoo.
Vappu kertoo myös ”läyhäävänsä” influencerien puolesta.
– Sanooko kukaan mainostoimiston työntekijöistä, että se ei ole oikeeta työtä?
– En ole ikänä kuullut, että sanois!
Vappu kuvaileekin, että influencerit ovat ”yhden hengen mainostoimistoja”.