IL: Aku Hirviniemi kertoo syyn törkyviesteihinsä
Aku Hirviniemi avasi Iltalehdelle töidensä loppumisen syitä.
Koomikko Aku Hirviniemi rikkoi pitkään mediassa jatkuneen hiljaisuuden antamalla haastattelun Iltalehdelle. Entisen eturivin näyttelijän ja nykyisen kellokauppiaan arki muuttui suuren kohun seurauksena vuonna 2023.
Video: Bisneshaukka perkaa Aku Hirviniemen raha-asiat
Seiska paljasti tuolloin, että Aku oli vuosien ajan lähetellyt törkyviestejä useille naisille.
Työt näyttelijänä loppuivat.
Alta meni myös yritys, josta hän omisti osan muun muassa näyttelijä-juontaja Janne Katajan kanssa. Yrityksen konkurssi jätti omistajilleen miljoonaluokan yhteisvastuullisen velan.
Nyt Aku peilaa kolmen vuoden takaista törkyviestikohua Iltalehden haastattelussa, ja paljastaa syyt kohun taustalla.
Tässä syy
Aku hakeutui kohun aikoihin, loppuvuodesta 2023, hoitoon alkoholiongelmansa vuoksi. Hän paljastaa Iltalehdelle viettäneensä vihtiläisessä Minnesota-hoitoa tarjoavalla klinikalla yhteensä 28 päivää.
Kysyttäessä syytä alamäkeensä, hän ei kiertele.
– Syy kohuihin ja töiden loppumiseen oli oma toimintani, joka oli seurausta addiktiosairaudestani, hän sanoi lehdelle.
Uusi työ
Aku teki uuden aluevaltauksen vuonna 2024, kun hän avasi kello- ja kultakaupan Helsinkiin.
Firma on sittemmin laajentanut toimintaansa, ja avannut toimipisteen myös Tampereelle.
Miljoonaliikevaihtoa pyörittävä firma teki viimeisimmällä tilikaudella 46 000 euron tuloksen.