Elina Gustafssonilta paljastus: Näin kävi Maggie-koiralle eron jälkeen
Yli vuosi sitten eronneella Elina Gustafssonilla ja Ansku Bergströmillä oli yhteinen koira Maggie, jonka kohtalo huolestutti eron hetkellä somekansaa.
Kun nyrkkeilijä Elina Gustafsson erosi tanssija Ansku Bergströmin kanssa vuonna 2025, kanssa jäivät monet miettimään, mitä parin yhteiselle koiralle mahtaa käydä.
Video: Elina Gustafsson ja Tiia Aalto hempeilivät avoimesti.
Rescue-koira Maggien kohtalo herätti aluksi jopa huolta, sillä seuraajat luulivat, että Maggie olisi kenties annettu kokonaan uuteen kotiin.
Näin ei asian laita toki ollut, vaan Maggie päätyi kaikesta päätellen kaksikon yhteishuoltajuuteen, siirtymään kotien välillä.
Ex-pariskunta kertoi erostaan tammikuussa 2025.
Koiran uudet kuviot
Nyt Elina Gustafsson on tehnyt paljastuksen Maggie-koiran asumiskuvioista.
Elina vastaili tiistaina Instagram-tarinoissaan seuraajiensa erilaisiin kysymyksiin. Myös Maggie-koirasta udeltiin.
– Onko koira jäänyt vaan sulle? kysyi yksi seuraaja.
– Tästä oli monta kysymystä, Mägx on ollu vain mun koira elokuusta 2025, Elina kirjoitti tarinassaan sydämen kera.
Instagram-tarinat ovat nähtävillä 24 tuntia.
Kenties yhteishuoltajuus osoittautui Elinalle ja Ansku-eksälle liian raskaaksi.
Maggie viihtyy mökillä
Elina kertoi Instagram-tarinoissaan myös, että hänen reissatessaan saa Maggie eli Mägxä nauttia mökistä, jonne koiralle saapuu hoitajia.
– Sitten on pari reissua, minne otan hänet mukaan. Ja muuten Magxällä on paljon hoitajia tai paikkoja, minne voi mennä, Elina kertoi videolla.
Koira onkin vilahdellut runsaasti Elinan Instagramissa viime aikoina vilkkaana mökkiseuralaisena.
Elina avasi ohimennen myös omaa vointiaan tarinoissaan.
– Täytyy sanoa, ettei vuosiin ole ollut näin rankkaa kevättä, viime vuosi oli henkisesti niin raskas ja niin kuormittava, sitten kun ne purkautui, mä putosin. Mä väsyin niin paljon, Elina paljasti tarinassaan.
Nyt ovat kuitenkin nyrkkeilijän voimat palanneet, vaikka oikea käsi onkin yhä siteessä.