Nepot-sarjan Viljami uhosi päätyvänsä Suomen isoimmaksi artistiksi – näin kävi
Viljami Lahti kertoo olleensa lapsitähti.
Näyttelijöiden Marjo ja Jarkko Lahden poika Viljami on mukana Ylen uutuussarjassa Nepot. Sarjassa näytetään, millaista elämä on, kun oma vanhempi on julkkis.
Video: MasterChef-voittaja paljastaa juhannuspöytänsä herkut.
Viljami kertoo sarjassa olleensa lapsinäyttelijä. Hän on näytellyt eri lasten elokuvissa kuten Onneli ja Anneli sekä vuonna 2016 ilmestyneessä Supermarsussa. Lisäksi Viljami on ollut mukana joissain tv-sarjoissa.
Lapsitähteys
Ohjelmassa Viljami kertoo, että hänellä on ollut niin isoja rooleja kuin sivurooleja. Ohjelman aikana hän kertoo saaneensa puhelun johonkin näyttelijäntyöhön liittyen. Hänen tulee lähettää koekuvausvideo tuotannolle.
Viljami puhuu lapsitähteydestä sarjassa Idols-laulukilpailussa mukana olleen Leevi Salosen kanssa.
Viljamin mukaan häntä kiusattiin jonkin verran koulussa hänen näyttelijäuransa vuoksi. Tuotanto oli käynyt myös läpi asioita, joita Viljamin ei kannata puhua mediassa.
– Kun olin joku 11-vuotias, minulle käytiin koulutuksia, että mitä saa ja ei saa puhua lehdistölle. Yksi, mitä vanhemmatkin painotti, oli se, että palkasta ja rahasta ei saa puhua mitään.
Viljami kertoo ohjelmassa myös muista uraansa liittyvistä asioista. Näyttelemisen lisäksi hän kertoo tekevänsä musiikkia nimellä Elo, sekä hänellä on oma myyntialan yritys. Ohjelmasta selviää, että yritys myy kattoremontteja ständillä. Näiden lisäksi Viljami kertoo myös sijoittavansa.
Selkeät tavoitteet
Viljamin mukaan moni on kysellyt häneltä, että milloin hän aikoo hakea Teatterikorkeakouluun.
Hän kertoo ohjelmassa tekevänsä comeback-kappaleen kahden vuoden tauon jälkeen.
Viljami kertoo rukoilleensa jumalalta vastausta siihen, että mihin hänen kannattaa urallaan keskittyä. Hän oli saanut vahvan viestin, se oli musiikki.
– Sain vastauksen vahvasti. Mulla tuli vahva tunne, että mun pitää tehdä musaa.
Viljami kertoo, että hänellä on ollut elämässään aina selkeät tavoitteet.
– Ajattelin aina, että sitten kun olen 20-vuotias, niin mulla on Porsche pihassa ja törkeät määrät omistuksia ja sijoituksia. Ja että olen Suomen top yksi artisti ja Suomen kärkirivi.
Viljami on nyt 20-vuotias eikä hän ole saavuttanut vielä unelmiaan.
– Ei mulla ole mitään noista asioista. Mutta mulla on kissa ja rakastava tyttöystävä, niin se on mulle ihan tarpeeksi.
Uhoamista
Viljami on julkaissut Tiktokissa materiaalia muusikon urastaan. Siellä ja Nepot-tv-sarjassa Viljami on uhonnut, että hänestä tulee Suomen kovin artisti.
– Sori boss. Musta tulee dokkari Ylelle ens kuussa ja lupaan siinä, että musta tulee Suomen isoin artisti, Viljami on kirjoittanut Tiktokissa.
Viljami julkaisi kesäkuun alussa kappaleen Minä, mä ja minä. Se on kerännyt kesäkuun 18. päivään mennessä kuuntelukertoja hieman yli 6000.
@kukaelo Vastaus käyttäjälle @PasiHauhau käy kattoo telkkarist lopetanko #fry #fypシ #f ♬ minä mä ja minä - Viljami Lahti
Tuoreimmassa Tiktok-julkaisussaan Viljami kertoo tarkemmin itsestään, siitä, kuka hän on. Viljami kertoo seuraajillensa olleensa lehtiartikkeleissa, sekä hänet nähtiin neljänä päivänä tv:ssä Nepot-sarjassa.
– Osa tunnistaa mut ehkä seuraavista tv-sarjoista, kuten Huone 301, Harjunpää, Räjähdysherkkä jne.
@kukaelo kuka mä olen? käy kuuntelemassa ”mä mä ja minä” Spotify <3 #fry #fyp #viral #suomitiktok #ffffyyyypppp ♬ minä, mä ja minä - elo
Nepot Yle Areenassa ja TV2-kanavalla.