Nenäpäivä tuotti huikean rahapotin - "Saamme valtavasti hyvää aikaiseksi"

Nenäpäivä-kampanja keräsi rahaa maailman hädässä oleville lapsille ja nuorille.
Viime perjantaina (10.11.) vietettiin Nenäpäivää, joka huipentui Ylen TV2:lla esitettyyn Nenäpäiväshow’hun.
Rahaa kerättiin maailman hädässä oleville lapsille, ja mukana kampanjassa oli yhdeksän suomalaista järjestöä: Unicef, SASK, Plan International, Pelastakaa Lapset, Solidaarisuus, Fida, Kirkon Ulkomaanapu, Suomen Lähetysseura ja Punainen Risti.
Ella Kanninen hämmentyi saamastaan tunnustuksesta: "En ole koskaan tavoitellut tähteyttä"
Kampanjaa tukeneiden yksityishenkilöiden, yritysten, yhteisöjen ja median avulla Nenäpäivä keräsi kehitysyhteistyölle lahjoituksina yli 1,6 miljoonaa euroa.
– Olemme iloisia ja kiitollisia jokaisesta lahjoituksesta. Kaikella tällä tuella saadaan valtavasti hyvää aikaiseksi Nenäpäivän tukemissa hankkeissa ympäri maailmaa, Nenäpäivä-säätiön vt. toiminnanjohtaja Anu Liisanantti kiittää.