Mikko Silvennoiselle uusi huippupesti
Mikko Silvennoisen mukaan Euroviisujen selostamisesta päätetään syksyllä.
Uuden musiikin kilpailu ilmoitti Instagram-tilillään keskiviikkona 24. kesäkuuta, että Mikko Silvennoisesta tulee UMK:n uusi vastaava tuottaja.
Uuden musiikin kilpailu ilmoitti Instagram-tilillään 15. kesäkuuta, että ohjelman päätuottaja Anssi Autio ei enää jatka tehtävässään. Hän oli mukana UMK:n kilpailun alkuajoista, vuodesta 2011 lähtien.
– Olen todella innoissani, otettu ja ylpeä siitä, että pääsen mukaan tähän Suomen parhaaseen viihdetiimiin tekemään UMK:ta. Kyseessä on jo nyt yksi Suomen rakastetuimmista kulttuuribrändeistä, joten en ole tulossa tekemään mitään suurta vallankumousta, Mikko kertoo Instagram-julkaisussa tunnelmistaan.
– Odotan innolla syksyä, uusia suunnitelmia ja sitä, että pääsemme yhdessä rakentamaan UMK:n seuraavaa suurta juttua.
Mikko on selostanut Euroviisuja vuodesta 2016 lähtien.
Useat julkisuudesta tutut henkilöt, kuten Virpi Kätkä, Jasmin Beloued ja Sara Siipola onnittelevat Mikkoa uudesta työstään.
– Upeeta ja onneks olkoon! juontaja Susanna Laine onnittelee.
– Wow! Paljon onnea, vuoden 2013 Suomen euroviisuedustaja, Krista Siegfrids onnittelee.
Miten käy Euroviisujen selostamisen?
Kommenttikentässä on myös noussut esiin yksi huoli.
– Tarkoittaako tää, et Mikko ei selosta enää, yksi käyttäjistä kysyy.
Mikko on vastannut hänen kysymykseensä.
– En tiedä vielä. Riippuu nyt monesta asiasta. Mietitään rauhassa, Mikko kirjoittaa.
– Onko se hyvä katsojien kannalta? Ehdinkö mä edes käytännössä? Mitä mieltä on Umk-käsikirjoittajat? Jutellaan aiheesta tiimissä syksyllä. Mitä sä mieltä?
Kysymyksen esittäneen käyttäjän mielestä Mikko on paras selostaja ja hänen selostuksistaan jäisi kova ikävä.
– Ja varmasti kuka uudeksi selostajaksi tulisikaan nii tekisi varmasti myös hyvää työtä. Mutta isot onnittelut Mikko uudesta pestistä.