Jymy-yllätys: He jättävät Elämäni biisin

Elämäni biisi
Elämäni biisi

Suosikkiartistit jättävät sarjalle hyvästit.

Yle tiedottaa kahden suosikkiartistin jättävän Elämäni biisi -lauluohjelman kokoonpanon tulevalla kaudella.

Katso video: Katja Ståhl kertoo hevosistaan.

Markku Aro ja JP Leppäluoto poistuvat solistikaartista. Heidät korvaavat solistit ilmoitetaan myöhempänä ajankohtana.

Pitkän linjan iskelmätähti Markku liittyi ohjelmaan sen edelliskaudella.

Metalliyhtyeiden solistina tunnettu JP puolestaan on ollut mukana Elämäni biisissä vuodesta 2022 lähtien.

Syksyllä alkavalla uudella kaudella on luvassa muitakin muutoksia, sillä pianovirtuoosi Lenni-Kalle Taipaletta ei nähdä enää ohjelmassa. Hänenkin korvaajansa selviää myöhemmin.

Lenni-Kallen lähdöstä ilmoitettiin sosiaalisessa mediassa jo aiemmin.

Elämäni biisin jatkuu Ylellä syksyllä 2026.