Esko Eerikäinen laukoi suorat sanat Gogille
Gogi Mavromichalis ei ole noudattanut sääntöjä.
Radio Novan kesäaamua vetää tällä viikolla Constantinos ”Gogi" Mavromichalis yhdessä Esko Eerikäisen kanssa. Gogilla aamuherätykset eivät ole onnistuneet kuitenkaan suunnitellusti, vaan hän on myöhästellyt.
Video: Kenen MastefChef-ohjelman tuomarin kanssa Mari Toivainen lähtisi illalliselle?
Esko Eerikäinen ei säästele sanojaan ruotiessaan kollegansa myöhästymistä Instagramin Tarinat-osiossa. Videolla Esko istuu yksin tyhjässä studiossa.
– Kello on 5.20. Gogin pitäisi olla nyt täällä, mutta ei näy, Esko parahtaa turhautuneena.
Ei niele selityksiä
Neljästä aamusta Gogi on päässyt ainoastaan kerran ajallaan työpaikalleen.
– Hän oli ensimmäisenä päivänä myöhässä, toisena päivänä myöhässä, eilen hän oli just sillä minuutilla, kun piti olla. Tänään taas myöhässä.
Gogi on julkaissut omiin Instagram-tarinoihinsa videon kello 5.07, kun hän on hississä matkalla töihin. Gogi oli herännyt vasta kello 4.50.
– Heräsin täyteen paniikkiin. Pakko oli tehdä eväsleivät. Jos en nyt ole myöhässä, niin se on ihme.
Lopulta Gogi saapuu studiolle, minuutin yli sovitusta. Esko ei kollegansa myöhästymistä niele.
– Laiva lähti just. Olet ollut tällä viikolla kolme kertaa myöhässä laivasta. Olet maailman paskin merimies, Esko sättii.
Gogilla on selityksensä.
– Ajoin vahingossa väärään ajosuuntaan.
Kuin jetlag
Esko on puolestaan ollut radiostudiossa joka aamu ajallaan.
Torstaiaamuna hän on saapunut työpaikalle kymmenen minuuttia etuajassa, vaikka unet ovat jääneet vähäiseksi. Yöunia verottavat paraikaa menevät jalkapallon MM-kisat.
Välillä Eskon yöunet ovat olleet neljä tuntia yössä, kun jalkapallo-ottelut ovat venyneet pitkälle iltaan. Valvominen on aiheuttanut Eskolle ikäviä oireita.
– Kroppa on kuin olisi lentänyt Losiin ja takaisin. Ja ihan hirveä jetlag painaa, Esko kuvaili Instagram-tarinoissaan.